Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hromo.bití

26. 8. 2010 13:13
jo, emoce, ty jsou svině a dokážou zamávat s každým

až se pak člověk chová zcela mimo normal, zažil jsem to já, zažili to jiní, počítám, že aspoň jednou v životě se to přihodilo každýmu a jen s odstupem času člověku dojde, že se choval jako idiot. Se situací nehne a ještě ze sebe dělá kašpara. Hormony občas dokážou z normálně fungujícího mozku uvařit dobrou bramboračku...

0 0
možnosti
M

Maskaru

26. 8. 2010 13:02
Milý Pepo,

je mi to opravdu líto, ale musím Vás bohužel zklamat. Nebylo to ani na Šumavě, ani na krmelci, i když je ten náš příběh tomu Vašemu opravdu podobný. Ale abych nebyla jen poslem špatných zpráv – mám moc ráda příspěvky o vztazích a včera jsem tady na blogu i.dnes narazila na něco, co Vás určitě bude zajímat - pokud Vás Vaše Maruška oslovuje Jozífku. Takže zkuste se tam podívat: http://sindelarova.blog.idnes.cz/

Pepo, držím Vám oběma palce! ;-)

0 0
možnosti
JB

hendrixx

26. 8. 2010 12:22
Ahoj Maruško,

pokud máš všech pět pohromadě, vem nohy na ramena a Pepu nech, ať se klidně picne. Nevím, jestli ti připadá "paranoidní", jak se ptá (možná jen nezná pravý význam toho slova), ale "magor" na beton je. Někoho, kdo takhle žalostně dolejzá a škemrá, normální ženská přece nemůže chtít.

P.S.: Hej Milane, proč je to v rubrice kultura?!

0 0
možnosti
P(

papaya (.)(.)

26. 8. 2010 11:27
jo ták, už tomu rozumim...

on je to takovej matrix v matrixu. Hm, dobrý R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Je to sice už hodně dávno, ale podařilo se mi napsat knihu. Vlastně jsem napsal jen půlku knihy. Tu druhou psala spisovatelka Renata Šindelářová. A obě půlky dohromady vytvořily román. Román psaný střídavě z pohledu muže a ženy. Dali jsme mu jméno PROTIKLADY.