Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Maskaru

26. 8. 2010 8:34
Jo jo, život nás někdy protáhne různými nástrahami

a většinou je potom na všechno pozdě. Až po letech si člověk uvědomí, o co možná přišel... Taky občas zavzpomínám – já těsně po škole, on na vojně, láska na věky, znáte to. Pak dovolená a po romantické noci jsem nakonec musela jít před komisi. Máma to tak chtěla. Svobodná matka? To nepřipadá v úvahu. A byl konec.  Možná by celý můj život ale vypadal jinak, kdyby tenkrát... Ale bylo to tak opravdu lepší? Nebo horší? Možná – to je totiž hrozně záludné slovo.:-)

0 0
možnosti
B

blanicek

23. 8. 2010 16:26
Pěkné...

škoda, že nejsem MaruškaV

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Je to sice už hodně dávno, ale podařilo se mi napsat knihu. Vlastně jsem napsal jen půlku knihy. Tu druhou psala spisovatelka Renata Šindelářová. A obě půlky dohromady vytvořily román. Román psaný střídavě z pohledu muže a ženy. Dali jsme mu jméno PROTIKLADY.