Diskuse

Jsem srab!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dasa.O

20. 8. 2010 15:04
musela jsem to číst dvakrát

Fakt jsem si to musela přečíst dvakrát, a pořád tak nějak nevím co se od Marušky čeká .... to že se někomu v cizině stýská je celkem pochopitelný , ale jestli je Maruška v zápřahu se starostí o děti a domácnost tak tomuhle stýskání rozumět nebude nebo spíš nebude mít na takovu věc ani čas ji pochopit ................ a pokud tam proběhl rozchod tak měl nějaký důvody a ty stýskací dopis nevyřeší .....přála bych dotyčnýmu štěstí ale každý jsme svého štěstí strůjce ...:-/

0 0
možnosti

old fashioned Vince IV.

20. 8. 2010 12:12
brzy vás to tady, pane, přestane bavit...

0 0
možnosti

Bobes123

20. 8. 2010 12:31
Re: brzy vás to tady, pane, přestane bavit...

Zatím to ještě ujde, četl jsem u jiných příspěvků daleko horší reakce.

Mimochodem bembel.bembel má tak trochu pravdu...

0 0
možnosti

bembel.bembel

20. 8. 2010 11:51
buli buli

se ti Maru nedivím, žes tu fňuknu vodstavila :-P  chvilku kolem sebe nemá známý kucí z hospy a už si stejská jak ťřeťák na táboře Rv ;-D 

0 0
možnosti

Jidžik

20. 8. 2010 12:12
Re: buli buli

Poněkud kruté... Ať Vás jednoho dne někdo takhle nevodstaví, aby Vám ten smysl pro humor vydržel!

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1039x
Je to sice už hodně dávno, ale podařilo se mi napsat knihu. Vlastně jsem napsal jen půlku knihy. Tu druhou psala spisovatelka Renata Šindelářová. A obě půlky dohromady vytvořily román. Román psaný střídavě z pohledu muže a ženy. Dali jsme mu jméno PROTIKLADY.